haha ;)

Nu är jag hemma! Och jag är jätte trött men det är ju inte så konstigt haha eftersom jag nästan inte sovit inatt :P klockan 5 så tänkte vi gå och lägga oss men jag kunde inte sova efter allt som hänt den kvällen, låg bara och tänkte på allt o jaa det gick bara inte, jag sonmade typ till lite efter en timme men jag kanske sov i 10 minuter sen vaknade jag igen!  och sen låg jag och typ halv sov fram tills klockan 9 (somna vakna somna vakna osv) Sen kunde jag äntligen sova haha men jag fick bara sova till typ 11 för mickis skulle hem tidigt ... det var nått med hennes data som skulle fixas, men när mcikis gick så kollade jag och Julia på en av filmerna som vi hyrde och som vi inte han kolla på, på kvällen. och sen fixade jag mig och jag drog hem, men jag hade i alla fall en jätte rolig kväll !och nu sitter jag här as tröttt och fryser aja puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0