hela dan!

Ja jag tänkte bäretta lite om dagen, jag gick upp ganskla tidigt för att göra mig i årdning eftersom min farmor skulle komma och äta fruckost me oss. och när jag vaknar så ligger det ett packet i min julstrumpa som var från tomten(A) jag fick boddy lotion, mascara och lite krämer haha. men det var det ända jag fick på morgonen resten fick jag vänta me tills kvällen, men i alla fall så när jag skulle göra mig i ordning så blev allt dåligt och jag hade inga kläder att ha på mig eller nånting , så jag blev på as dåligt humör, men det gick som tur över vid fruckosten,
 
Sen klockan 3 började kalle och det tittar jag på varje år även fast det är lika tråkigt men det är liksom en tradition haha. mitt i allt så somnade jag för jag var så trött. så jag missade typ hälften. men det gjorde inte så mkt eftersom man har sett det typ 20 gånger. lite senare kom några släcktingar och åt julmiddag hos oss. och sen kom tomten/morfar efter som min lillesyrra fortfarande tror på tomten haha, och sen öppnade vi alla packet som låg under granen. jag fick inte allt jag önskade mig men det kan man ju inte få så jag är ganska nöjd ändå. ja nu är julen slut :( bara att vänta tills nästa år! men nu ska jag kolla på en bra film på tvn haha. föresten så kollade jag på tomten är far till alla barnen som jag typ sett massa gånger men den var ändå lite rolig att kolla på, men nu ska jag dra puss!

Lite bilder från dagen haha, jag glömmde fota så det blev inte så många men ni ska få se dom jag tog i alla fall..

                         

                 

från vänster: bild 1 lite julklappar under granen;) , blid 2 min trötta tomte, blid 3 hubbe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0