julstress

Jag tänkte börja med att berätta lite om gårdagen eller inte berätta vad jag gjorde men  varför jag inte bloggade och det var för att jag inte han min dag var full med massa olika saker som skulle göras, och det är ju inte så konstigt eftersom det snart e jul! mindre än en vecka kvar jag e stressad, har fortfarande inte handlat alla julklappar!

Idag så är det sista dan för alla i skolan innan det blir jul lov och man ska vara där på kvällen och vi ska få våra första betyg! lite spänd e jag men jag måste vänta tills i morgon innan jag får dom för jag kan inte va med i kväll. så jag måste upp tidigt imorgon bara för att åka och hämta dom! skit jobbig. men nu ska jag slå in några julklappar som jag köpte förra veckan puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0