Nytt rum på gång!

Tjoo tänkte berätta lite om vad som häder i morgon haha jo det är nämligen så att jag ska sova hos Julia, det var jätte länge sen jag träffade henne så det ska bli kuul! sen så ska även mickis och kanske olivia såva där också :) jag har ingen aning om vad vi ska göra men det kommer att bli najs i alla fall. Jag och mickis tänkte åka dit tillsammans efter som vi bor ganska så nära varandra haha men vi åker väll nån gång på dan tror jag.. igentligen så skulle jag typ åkt till handen innan me min syrra men jag tror att vi ska ta det på tisdag i stället.

Idag så har jag varit och kollat på tapeter eftersom jag ska göra om mitt rum, och det kan jag säga att det behövs verkligen! men jag hittade i alla fall en jätte fin tapet som jag verkligen tyckte om, men jag vet inte om jag ska ha den än jag vill fortsätta att titta lite och se om jag hittar några fler fina :). men mitt rum ska i alla fall göras om nu på lovet. puss

bild på mina sötnosar

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0