Paus

Jag tänkte blogg lite nu när det är paus på tvn. För er som undrar vad jag tittar på så är det lite blandat både sanningens ögonblick och Wallander. jag kom hem från träningen för ett tag sen och då åt jag, duschade och sen satte jag mig frömför tvn.. haha och det är väll det jag gjort sen mitt förra inlägg haha förutom att jag har varit ute med min hund..

Imorgon så är det skola som vanligt fast vi har lite sovmorgon för det är temavecka, och sen så har jag träning asså jag har så mkt att göra imorgon jag måste fixa massa saker till modevisningen på tisdag jag har ingen aning om hur jag ska hinna och sen ska jag dessutom kanske sova hos Julia. Jag är stressad! Föresten jag är värkligen dålig på att ladda upp bilder men imorgon så kanske jag laddar upp nån på morgondagens outfit jag eller något annat. Men nu börjar mitt program på tvn igen ses puss!


Kommentarer
Postat av: mickis

Fin blogg ! :)

2008-12-15 @ 16:25:35
URL: http://picks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0