Tänker det aldrig sluta?

Heej  min dag har varit full späckad som vanligt !! gick till skolan i morse för att hämta mina betyg, jag var typ ensam i hela skolan eftersom dom flästa slutade igår. men jag fick i alla fall bra betyg för att vara mina första( 8 VG och resten G) så jag är nöjd men vi fick därimot inte betyg i några ämnen, jag har ingen aning om varför men vi får väll det  nån annan gång. efter skolan drog jag hem och åt och sen åkte jag till min träning där jag typ har tillbringat hela dan och nu sitter jag här hemma med huvudvärk som jag har haft i typ 5 dar snart, så för mig blir det att vila hemma och så hoppas jag att det snart går över för det är så jävla jobbigt  och jag har ju äntligen lov så då kan jag vila upp mig!  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0