fullt upp som vanligt!

Heej! gud så dålig updatering jag har haft... har inga ursäkter bara att jag varit frisk och ville passa på att gå ut och träffa kompisar. I fredags så hade vi gäster bella och hennes familj var på middag här och vi hade det jätte trevligt. det var fint väder också så pappa grilllade mat och det var riktigt nice. I fredags så kom även mickis hem men henner träffade jag inte förens på lördagen och då var det ännu finare väder så jag och Angelica gick hem till henne och så låg vi och solade hehe. lite senare på kvällen åkte jag  till min farmor på påskmidddag var där ett tag och åt och så och sen drog jag till bussen och åkte hem till julia så fixade vi oss där och sen drog vi ut.
 
Idag så har jag varit med moa i centrum och vi har mäst gått runt och kollat i lite olika butiker sen åt vi på donken mer gjorde vi inte haha, vi kom inte på något att göra:P men sen drog jag hem för jag skulle äta och efter det kollade jag på tv ett tag och sen har jag pluggat, man var tvungen att bli klar med en engalska grej idag innan klockan tolv annars får man typ ig så jag har precis skickat in den. aja har bra ska dra nu pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0