på bättringsväg... tror jag

Heej! idag mår jag mycket bättre en igår har inte haft nån feber på hela dan, var lite småfebrig i moshe men sen dess har jag varit feberfri. jag hoppas verkligen inte att febern kommer tillbaka inatt för det e på nätterna jag brukar få feber. även om febern e borta så har jag fått hosta och det stör jag mig väldigt mycket på. idag har jag varit hemma och tagit det lugnt så att jag ska tillfriskna så att jag kan gå ut i helgen. nu på kvällen har jag även pluggat lite eftersom i nästan alla ämnen var det något som man skulle vara klar med innan lovet och eftersom jag inte var klar så fick jag under lovet på mig, så då passade jag på idag när jag ändå e hemma och inte kan gå ut. Imorgon kommer mickis hem åå längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0