sjuk hela tiden?

Hej! Jag är verkligen irreterad jag blev sjuk i söndags och blev frisk igår eller jag kände mig frisk och jag hade ingen feber men inatt så fick jag feber igen! jag kan inte kolla med mina ögon nästan för att det gör så ont när jag rör dom. Varför ska jag bli sjuk nu när ett efterlängtat lov äntligen har kommit, jag vill ju vara ute med massa kompisar, inte ligga och vila och må dålig på soffan. Lovet är ju snart slut! blir jag inte bättre snart så vet jag inte vad jag ska ta mig till, Hinner säkert dö här hemma av uttråkning. 

Idag har jag varit hemma hela långa dan eftersom jag e sjuk, steg inte upp ur sängen förns fram mot klockan 1 mådde så dåligt att jag inte årkade ta mig upp hehe. nu på kvällen har jag snacka med mickis på msn och hon har det i alla fall jätte bra 28 grader, jag blir värkligen avundsjuk! hon kommer hem sent på fredagen men eftersom vi bor så nära varandra så ska vi träffas. aja nu ska jag tagga till soffan hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0