stressar hela tiden.

Jag e på jättedåligt humör och orkar igentligen inte alls blogga, det händer så mycket nu och det verkar som om alla har problem. kompisar, skola, träning man måste hinna med allt och det känns som om jag inte hinner med allt just nu eller jag hinner med allt men jag stressar mig igenom det mesta det är bara på träningen jag inte känner mig stressad. jag har börjat få jätteont i magen så jag funderar på om jag ska få magkatarr som mickis hade och för henne blev det ju bättre med tabletter så jag kanske borde gå till doktorn och kolla, men jag kommer nog avakta ett tag för att se om det blir värre. imorgon är det träning! jag e ialla fall taggad till de nu. aja hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0