träning snart!

hej!
just nu är jag jätte trött har verkligen inte fått sova ut nån dag i helgen som var. det är nästan så att jag vill gå och läga mig nu men jag tror inte att jag hinner det eftersom det e träning ikväll som altid haha. idag efter skolan drog mickis hem till mig och vi åt lite och kollade på tv hehe och tog det bara lugnt, det var fett skönt och jag var nära på att somna för att jag var så trött. föresten så har jag haft utvecklingsamtal idag och det gick väll bra, har helt okej betyg så det var inget jag behövde oroa mig för men min lärare tyckte att jag inte skulle sitta berdvid mina kompisar i klassrumet, för vi snackar tydligen för mycket, hon sa "de e inte bra för dig om du vill ha högre betyg" å hatar min lärare.. aja ska draa nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0