hehe..

Heeej! idag har vi haft en riktigt lång dag, vi slutade inte förens halv 4, dagen har även varit riktigt seg. efter vi hade slutat så tog jag bussen hem till mig och åt och gjorde mig i ordning inför träning, sen tog jag bussen till torvalla och tränade, det gick väll rätt så okej. Idag hade vi spanska prov och det gick nog bra tror jag så nu är det bara ett prov kvar den här veckan tyvärr så är det SO och det är nån skitkonstig uppgift som e skit svår, men jag orkar inte plugga på den idag utan jag gör de imorgon. På träningen så fick vi hem new body som vi ska sälja, så nu har jag till på måndag på mig. imorgon så har vi bara en lektion så vi slutar tio över nio skitskön men tyvärr så måste tjejerna i klassen åka in till stan och spela in en film som vi gör i engelska, skitjobbigt men jag kommer nog sluta tidigare i alla fall. men nu ska jag ducha puss!


Angelica och jag skitsmå!

Kommentarer
Postat av: angelica

bara för att jag liknar en gris!

2009-04-30 @ 08:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0