slagg hos julia!

Heeej! nu sitter jag hemma hos Julia, jag ska slagga här inatt. vi hare fett chill, äter popcorn och kollar på film. idag kom jag till julia runt 1 nån gång. först tog vi det chill och sen träffade vi oskar, oscar, edman och tobbe och då lirade v lite basket höhö jag och jula var fett grymma. sen drog tobbe och oscar hem och edman och oskar drog till djurgårds medans jag och julia drog hem till henne och hämtade pengar sen drog vi också dit, vi köpte monsterdricka och ben&jerrys sen tog v det chill där ett tag och sen drog vi till haga och satte oss vid gungorna, då kom johanna, isabell och jonna och vi drog och spelade basket hehe och jag var såklart bäst! sen drog johanna och isabelle hem. Vi satt kvar ett tag och sen fick vi skjuts av willy hem till julia haha "haha jätte långt" men vi årkade inte gå och jag ville lämna min monster, sen gick vi tillbaka och satt mest och pratade, sen drog ja och julia hem för att käka, när vi var klara drog vill till djurgårds och mötte edman, willy och oskar sen åkte vi moppe till lyckeby. där träffade vi elin, jonna, johanna, johan och isabell. vi var där till ca tio sen drog vi hem eftersom julia har utegångsförbud. nu har vi bara tagit det chill! men nu ska jag vara social och kolla på filmen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0