pizza i två veckor?

Tjenare! idag var jag i skolan för första gången efter lovet, det var väll ganska kul ändå att få träffa alla kompisar även fast jag träffat dom flästa under lovet. när skolan var avklarad så drog jag och mickis till pizza hut för att få våra papper underskrivna, så nu har vi en säker prao platts, jag tycker att det ska bli ganska kul att praoa där faktiskt för vi kommer att få servera och fixa salladsbordet, vi kommer även att få plocka av och sen bara gå runt och kolla och se vad alla gör, vi få äta hur mycket pizza vi vill !! haha jag kommer inte att äta pizza varje dag i två veckor då skulle jag tröttna men några gånger skadar ju inte. Mamma är just nu på föreldrar möte för det är nämligen så att dom kommer splittra massa klasser och slå ihop med andra. jag blir fett orolig att dom kommer splittra vår klass så att jag och mina kompisar inte skulle hamna i samma, älskar er så sjukt mycket!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0