såklart ska man bli sjuk!


Tjoo! sitter hemma även fast det är lov men det är så att jag har fått feber och känner mig riktigt hängig, det är ju såklart att man ska bli sjuk nu när det är lov. I dag så vaknade jag och julia runt 11 för längre kunde vi inte sova, jag har verkligen sovit dåligt i natt vi gick och la oss runt 4 nån gång och då sov vi på julias soffa som typ var stenhård, jag har skit ont i ryggen nu, i alla fall så vaknade jag hel tiden det gick bara inte att sova. runt 2 drog jag hem och fixade mig inför träning, men innan så drog jag och moa till handen en snabbis för att fixa lite saker och sen tränade vi , det har väll gått bra men jag kände mig riktigt hängig och det var ju för att jag hade feber, jag får hoppas att jag blir bättre tills imorgon. pussar! haha julia och olivia på bilden så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0