aldrig nöjd!

hej hopp! idag är det ju semlornas dag och såklart har jag ätit en semla och det var riktigt gott! i dag så veckte mamma mig ganska tidigt för vi skulle åka och handla och sen åka till frisören. jag kan säga at jag är inte nöjd med färgen, det är nämligen såhär att vi gick dit och frågade vad man kunde göra med mitt hår eftesom det var grönt och jag sa att jag ville vara blond igen som jag var förut, och då förklarade dom för mig att det kan jag inte bli på en gång utan man måste göra det i steg. så då har dom tonat mitt hår med en rödbrun färg och sen har dom lagt i massa blonda slingor. jag kan säga att mitt hår är inte ljusare än förut. men hårbåtten e rödfärgad och resten ser lite grått ut tycker jag. Det röda ska gå ur om typ 2-3 tvättar. och nästa gång jag färgar så ska jag bara göra massa ljusa slingor och då kommer håret att bli blondare igen och sen får jag fortsätta så tills jag har min gamla hårfärg riktigt jobbigt !

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0