alla hjärtans dag.

hej! idag är det alla hjärtans dag. igentligen inget specielt för mig men dan ska i alla fall spenderas med girlsen, vi ska ha mys och gå på bio, och sen får vi se vad som händer efter det :P vi ska i alla fall så i "taket lyser stjärnorna" alla säger att den är bra så jag hoppas på det. igår så var det lite strul men bion haha igentligen helt onödigt men, men nu har vi i alla fall fått i hop det, först var det bestämt att vi skule gå på heron, men nu blir det stan i stället. bion börgar typ 20 över nio så det är ett tag kvar tills vi ska åka, så länge ska jag fixa här hemma och mig själv såklart och så får vi se vad jag ska fördröja tiden me... skriver kanske senare puss

     

Kommentarer
Postat av: mickis

asså sophie du får inte ha den där bilden på mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-14 @ 16:10:42
URL: http://picks.blogg.se/
Postat av: sophie

varför inte den e ju jättefin?

2009-02-14 @ 16:13:48
Postat av: Anonym

vad är det för skillnad på det röda och blå strecket i besökar saken?

2009-02-14 @ 16:24:08
Postat av: juuuulia

asssso soffan jag ser ut som ett jävla ollooon ta bortd deeen nuuu!<3333

2009-02-15 @ 00:08:58
Postat av: mickis

MEN TA BARA BORT DEN ISTÄLLET FÖR ATT DISKUTERA, JAG HATAR DEN OKEJ !

2009-02-15 @ 00:18:26
URL: http://picks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0