dagarna går fort!

tjoo! förlåt för så dålig uppdatering dom senaste dagarna men dom har bara susat förbi, och jag har haft allt för mycket att göra. igår fick jag reda på att vi skulle ha prov idag så jag satt och pluggade hur mycket som helst och sent på kvällen också då jag igentligen ville sova. sen idag så fick vi veta att vi inte skulle ha prov. jag som suttit och pluggat så hårt för att klara de! aja provet kommer väll någon annan dag så det var ju ialla fall inte onödigt. Efter skolan idag så  fick jag skjuts hem, tur de! hade massa lådor med kakor som vi ska sälja i klassen, så jag slapp bära all hem :P men nu ska jag plugga för jag har so prov på fredag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0