IKEA, me love

hej hopp! idag så hade vi en lång skrivning i svenskan så vi fick ha godis och läsk med oss och jag proppade i mig hur mycket som helst! jag mådde så illa efter att jag trodde att jag skulle spy. känner mig fortfarande väldigt äcklad när jag tänker på kakor och godis, men det kommer ju såklart vara borta imorgon och jag kommer att sitta och proppa i mig massa igen haha,

någon gång på sport lovet så ska jag åka och handla möbler till mitt rum, eller jag ska ju inte köpa dom på en gång men vi ska nog i alla fall beställa. jag vet inte riktigt vilken dag vi ska åka men vi ska ju såklart till IKEA, jag längtar vill verkligen,
 jag vill fixa mitt rum !! och när det är klart kommer det ju såklart bilder! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0