orkar inte!

hej, jag är verkligen inte på blogg humör kan jag säga! först tänkte jag inte ens sätta mig vid datan. men ett kort inlägg blir det. jag har varit i skolan idag, har känt mig hängig hela dan, jag har feber, ont i halsen ,mitt huvud sprängs och jag fryser skit mycket. Det blir antagligen ingen skola för imorgon, skönt att få lite sovmorgon om jag nu kommer kunna sova. det blir antagligen ingen träning för mig häller, jag som verkligen vill köra! idag så hade jag tänkt att gör mitt fördjupningarbet i SO men jag har värkligen inte lust! ska gå och lägga mig tidigt ikväll, känner att jag skulle kunna somna redan nu! aja nu ska jag gå och lägga mig på soffan, kommer säkert somna, så jag säger godnatt till alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0