tidigt uppe!

heeej! idag vaknade jag ganska tidigt eftersom det var gap och skrik utanför mitt rum och redan då blev jag på dåligt humör och det blev inte bättre, angelica ville att vi skulle åka till centrum för att shoppa och till slut gick jag med på att åka. Men jag blev bara surare när jag upptäckte att jag inte hade något att ha på mig och mitt puder var slut så först tänkte jag inte ens följa med men jag åkte dit i alla fall och hittade lite nya grejer, men eftersom vi inte hade så mycket tid på oss så han vi inte med så många butiker. bilder kommer i nästa inlägg. ikväll så ska jag ha chill, ska kanske hyra film och göra ansiktsmask. men vi får se kanske hittar på något annat. puss

Kommentarer
Postat av: angelica

ja du var inte så glad imorse:)<3

2009-02-21 @ 16:20:21
URL: http://agelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0