tips!

Hejsan svejsan! just nu sitter jag och äter nånting jag vet inte vad jag ska kalla det riktigt, men jag gjorde som en smoothie av proviva jordgubb, yoghurt, hallon, banan,  lite limemix och socker och sen hällde jag det över massa frostisflingor och resultatet blev jätte gott! jag tippsar om att testa lite nya grejer, kolla i kylskåpet och se vad ni har och sen är det bara att blanda. Det är alltid kul att testa nya grejer. men nu är det så att jag bloggar från datan i mammas och pappas sovrum eftersom den andra var upptagen och där ligger min lillasyster och sover så jag ska sluta nu så att jag inte vecker henne, sen ska jag duscha och fixa tills morgondagen.  puss och kram skumbanan!

recept: ta lite av varje så blir det bra!


 +++  +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0