blogg är segt som vanligt! :/

Blogg är så jävla segt! blir så irriterad, men nu ska jag sluta prat om att jag är sur och iriterad på allt och alla hela tiden, som jag har gjort i mina senaste inlägg, det är ju faktiskt inte bara min familj och alla som gjort mig iriterad dom senaste dagarna mycket beror faktiskt på mig själv också.

just nu sitter jag och äter en yoggi och snackar med michaela på msn och vi pratar om att vi ska åka till något ställe och åka skidor, kommer inte på vad det heter men där finns i alla fall några backar att åka i så det skulle vara riktigt kul om vi kom iväg. planerna för imorgon är att jag ioch mamma ska åka och handla och sen ska vi åka till frisören för att sen om det går att göra något med mitt hår, hoppas verkligen att det kan bli en förbättring, vill verkligen inte se ut såhär längre.pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0