nyttig eller inte?

hej hej jag kom nyss hem från skolan, har hunnit tagit mig lite att äta bara haha, och det blev kladdkaka! jag som ska vara nyttig, besviken är jag på mig själv! ikväll är det styrka och kondition, det är bra! jag är faktist rätt så taggad, och då kanske jag får bort lite av min kladdkaka, dessvärre så fick jag just veta att det blir pizza till middag, kan man vara mer onyttig en jag? jag skulle hällre välja nyttig mat framför onyttigt, skulle faktis göra det inte bara för att det är nyttigt utan också gått, jag älskar frukt exempel haha. aja känner att jag bara pratar strunt. men ska fortsätta snacka med madde nu haha puuss så ses vi!


 eller

vad väljer ni?


Kommentarer
Postat av: anonym

godis!

2009-02-09 @ 16:29:07
Postat av: Anonym

det är socker i frukt oxå som man typ kan få hål i tänderna av, tror jag :S har hört det :S

2009-02-09 @ 19:04:46
Postat av: You know

fruktgodis! :D

2009-02-10 @ 17:45:00
Postat av: sophie

frukt innehåller socker, men det är nyttigare en godis! ;)

2009-02-10 @ 20:11:09
Postat av: Anonym

frukt innehåller inte vanligt socker, utan druvsocker som är MYCKET nyttigare än vanligt socker. d.v.s man kan inte få hål i tänderna av frukt, som man kan utav godis. godis är onyttigt och frukt är nyttigt. det finns inget dåligt med frukt!

2009-02-23 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0