jag är bäst!

hej hopp gummisnopp! haha jag är skit glad just nu och jag vet inte hur jag ska förklara varför, igentligen har det inte hänt något särskilt, men jag är endå på bra humör :D igår så åkte ju jag, mickis, jullan och olivia in till stan för att gå på bio, vi skulle ju se i taket lyser stjärnorna, men när vi kom dit fanns det inga plattser kvar så vi bokade biljätter till "friday the 13th" och den var riktigt bra och super läskig, jag och Julia satt tryckta mot varandra under hela filmen haha , jag har alldrig sett en skräckfilm på bio men det var riktigt kul. vi åt på kungshallen och det blev tacobar för mig, mums! vi satt kvar inne på kungshallen rätt länge innan vi gick vidare ner på gatorna för att kolla runt lite haha och sen började filmen. jag vet inte riktigt när filmen slutade men jag kom i alla fall hem nån gång runt tjugo i tolv och då blev det tv för mig, emn jag hade i alla fall en jätte bra alla hjärtans dag!

Idag har jag varit skit duktig! jag har jobbat med mitt fördjupnings arbete och jag har kommit fett långt! det är nu två sidor och lite till, fast jag har bilder me :P så nu har jag bara 2,5 sidor kvar eftersom det skulle vara fem sidor långt. Ikväll är det träning som gäller, och efter det så ska jag titta på beck haha det är fett bra ju :P puss och hej leverpastej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0