uppe i backarna igen då!

hejsan svejsan! idag har jag haft en riktigt rolig dag kan jag säga! det blev en hyffsad tidig läggning igår eftersom jag var tidigt uppe idag, redan 20 i sju var jag uppe, vilket jag igentligen inte skulle behöft. bussen gick lite över nio och då åkte vi till flottsbro, vi fick byta buss 3 gånger under resan (interisant jag vet haha) när vi kom fram så gick vi till skiduthyrningen och fixade allt man behövde blandannat liftkort, stavar och skidor, det tog ungefär en timme och sen var vi iväg ut i backarna. det var riktigt kul även fast det inte gick så bra som jag trodde att det skulle göra. Backarna går ju inte direkt att jämföra mot stöten, där jag var för några veckor sen, men det var ju bättre en inget. jag och michaela åkte i ca 5 timmar med pauser imellan.men vi hade riktigt kul! ( bilder kommer i morgon när jag har mer tid)

När jag kom hem hann jag inte mer en att äta och lägga mig på soffan förns Matilda, Fanny och Emilia kommer hem till oss för att hälsa på angelica, skitpinsamt eftersom jag såg ut som jag vet inte vad efter en hel dag i backarna. Vi satt i alla fall och pratade i några timmar om lite allt möjligt som hade hänt osv, och nu har dom dragit, och det är tråkigt här hemma, men även rätt skönt, jag är sjukt trött efter dagen, känns som om jag kan somna redan nu! puss från en sömnig Sophie.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0