Heey, vi driver okej !

tjena! jag sitter hemma hos mickis och hon bakar och jag bloggar. idag så har jag varit i skolan (ovanligt eller hur?) vi har haft 2 prov och båda var svåra men jag hoppas att det har gått bra ändå..  i kväll så ska jag hem till julia för vi ska sälja kakor haha vi ska gå och knacka dörr skit pinsamt men alla burkar måste ju säljas så det är bara att gå ut.

igår så hann jag ju inte skriva för jag var helt upptagen hela dagen.. men mamma kom i alla fall hem med guitar hero, så jag spelade lite och sen var det dags för träning, så det blev inget bloggande för mig och jag är ledsen för det.men nu ska jag traska mig iväg puss<3

   

Vi har lite kul med mickis kamera, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0