alllt klart till stöten!

Heeej! kom just hem från stan med jullanpullan och mickis, ollonet disssade oss, fast hon inte skulle göra något specielt, jävla dissare! jag har fyndat mycket bra grejer till stöten som närmar sig. först åkte vi till någon outlet butik där jag hittade ett jätte skönt och billgit underställ. jullan köpte ett lika dant :) sen drog vi vidare till stadium där jag köppte skidglasögon, vantar och en bandana eller hur det nu stavas. sen gick vi in på gina där jag köpte en tunika. här e lite bilder på köpen.. och en på min tapet :P ( dåliga bilder)

     


Kommentarer
Postat av: ollon

skit snygga grejer soffan jööööö, jag dissade inte alls er jag var TRÖTT

2009-01-10 @ 19:36:48
URL: http://olivvvias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0