full fart!

Fredag idag! men dagen kommer att gå åt till packning och tvättning, inte kul! men vi åker ju till stöten på söndag kommer att bli as kul ! så det kan vara bra att ha allt klart tills dess! imorgon så är det väldigt mycket som ska göras då med, mickis ska komma och hjälpa mig med filmerna som ska in ipod, sen ska vi åka och handla mat till stöten och jag måste packa klart och sen drar jag till julia tror jag ska kanske sova där eftersom vi ska upp typ halv 5 dan efter och hon bor ganska nära skolan. tänkte berätta en grej som kanska inte är så rolig att hör det är nämligen så att jag kommer inte kunna blogga där borta, så det blir en lite paus när jag är där, men jag kommer ju hem på torstag igen får se om jag orkar blogga då , puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0