Jävla frisöööör!

heej just nu är jag inte på så bra humör, jag är skit sur över hur mitt hår ser ut! kan bäretta från början..  idag så vaknade jag av att mickis ringde till mig vid klockan 11, det är bra att vi gick upp tidigt för då kanske jag kommer i säng lite tidigare idag så att jag årkar upp imorgon, men i alla fall så drog vi till handen där jag klippte mig och det ser förjävligt ut har alldrig varit me om en värre klippning tror jag, och nu är mitt hår skit kort..

så  Från och me nu ska jag klippa mig hos men granne, som i alla fall lyssnar på hur man vill klippa sig och inte klipper helt jävla kort och kantigt, från och med idag ska jag alltid ha uppsatt tills mitt hår växst ut och luggen blivit längre så jag kan lägga den åt sidan.. !!! men efter handen så gick jag och mickis hem till henne och hon färgade mitt hår igen eftersom det var lite fläckigt igår så nu är det ialla fall jämnare, men jag vill ha tillbaka mitt blonda hår!!

Efter jag vart hoss mickis så var jag skit strässad eftersom jag skulle me en buss till träningen, och sen har jag tränat fram tills nu, träningen gick häller inge bra ! sämsta dan jag någonsing haft tror jag! och föresten jag är ledsen men jag kan inte lägga ut nån bild på mitt hår, eftersom det ser ut som en katastråf.. aja nu ska jag ducha hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0