kallare och kallare

Heej! ledsen för dålig uppdaterring idag men jag tänkte faktiskt blogga tidigare idag men så ringde mickis och det blev inte av eftersom jag gick till henne, vi gick ut för att fota lite, för det är ju så fint ute nu när det ligger lite frost och snö över marken. men även skit kallt, såklart fick mickis bäst bilder men det är ju inte så konstigt, hon har ju en jättebra kamera och hon vet hur man ska få bra bilder, men nån bra bild fick jag nog så dom kan ni få se haha. men i alla fall så åt jag hos henne och det var feta lyxmaten haha skit gott :P men här e iallafall några bilder..

      


Kommentarer
Postat av: mickis

Niceiga bilder =) <33

2009-01-04 @ 22:37:54
URL: http://picks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0