skolan närmar sig :(

Nu har jag färgat håret, det blev lite misslyckat, eller det blev typ brunt men det ser lite grått ut så jag ska färga om imorgon och då ska jag även klippa mig så jag lägger ut en bild då istället så får ni se när det förhoppningsvis blivet bättre och rätt färg.. jag funderar faktiskt på att ferga om det nu på en gång :P

imorgon så börjar jag träna igen, det ska bli skitskönt och det behövs,och imorgon så e det ju sista dan på lovet :( skit tråkigt men tilll viss del så ska det ändå vara kul att komma tillbaka till skolan men det är ju för att få träffa kompisarna som jag inte sätt på länge, men pluggandet kommer att suga, så tråkig, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0