svullo !

heeej allihopa, just nu sitter jag och försöker få igång min ipod som jag har fått. det är massa grejer som måste installeras osv. sen måste den laddas och sen kan jag lägga in lite låtar. nu ringd mickis och hon hade as tråkigt så hon kommer hit och då ska hon hjälpa mig lite.

Asså jag mår as illa för jag har just proppat i mig massa choklad, jag e ett svullo jag vet, men det är ju faktiskt helg så :)idag har jag varit med mamma och vi har handlat gardiner, krukor och blommer tilll mitt rum, men nu kommer mickis så jag ska vara social puss hej! 

Kommentarer
Postat av: jossan

kan du hjälpa mej med design ??

2009-01-17 @ 22:00:04
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: sophie

nej tyvärr jag kan inte sånt

2009-01-18 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0