it's torsdag!

heej! idag har jag varit i skolan som vanligt :P dan har gått ganska fort så det har varit skönt. vi slutade även klockan två ännu skönare haha. efter skolanm så följde mickis med mig hem, och har hjälpt mig att ladda ner några filmer dom är under laddning så jag vet inte om det funkar än, men jag hoppas värkligen!!

snart är det stöten ju! har redangjort en packningslista med grejer jag ska ha me mig, men jag har ännu inte börgat att packa. jag är nästan helt säker på att jag kommer att glömma något. men nu ska jag dra puss,

lite bilde sen dagen ;)


           

Kommentarer
Postat av: mickis

ASSÅ SERRIÖST SOPHIE!!!!! DU MÅSTE TA BORT ELLER KLUTTRA ÖVER MIG'!!!!!!!!!!

2009-01-22 @ 19:52:39
URL: http://picks.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas alla fattar att jag driver på första bilden haha

2009-01-23 @ 16:32:12
URL: http://olivvvias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0