lite om dagen!

heej! idag är jag värkligen inte på blogg humör, men jag känner att jag måste skriva lite endå eftersom jag inte skriver så mycket varge dag, jag vaknade i alla fall upp runt klockan 11 och låg och drog mig i sängen med muskik som jag laddat ner på min ipod, runt halv 12 kom mamma in till mitt rum och sa att jag skulle gå upp eftersom vi skulle åka till angelica, så jag gick upp, duschade och gjorde mig i ordning och sen åkte vi, det var kul att träffa angelica eftersom det var en vecka sen jag träffade henne,

påvägen hem så åkte vi förbi affären och handlade lite grejer som jag ska ha till stöten. och sen kom jag hem fick skynda mig att göra mig i ordning för att hinna med bussen till träningen. det gick inte bra för mig idag och det är delvis därför jag inte är på något bra humör. men nu ska jag ta en varm skön dusch puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0