lääängtar

tjoo! igår så kom mickis till mig senare på kvällen, och hon slaggade här, idag vaknade vi ganska tidigt eftersom det var feta livet utanför mitt rum.. så vi gick upp och gjorde oss i årdning, och sen drog vi till angelica för att hälsa på hennem, det var kuul efter som jag inte sätt henne på ett tag, okej det var inte så länge sen men endå.. det är tomt hemma utan dej. men i alla fall så drog vi hem sen och på vägen så svängde vi in på donken och åt där haha. sen åkte mickis hem till sig och jag åkte till min träning, och för en gång skull gick det bra. nu sitter jag här och har just stoppat i mig lite thaimat mums. men nu ska jag dra och duscha puss. föresten snart bär det av till stöööten lääängtar as mycket!!


 
picks leker lite med mina skidprylar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0