igår och idag

Tjooo! ledsen för att jag typ inte bloggade igår men det var fullt upp som vanligt haha. men jag kan berätta lite om gårdagen för er i alla fall... det var första skoldagen efter lovet, och vi fick gå en helt vanlig skoldag typ, skolan var ju inte specielt rolig men jag fick träffa massa kompisar som jag inte sätt på typ hela lovet, efter soklan gick jag, mickis och oliven hem till jullan, och vi tog det lugnt haha, sen drog jag hem och allt var skitstessigt. vet inte varför men det var så mkt som skulle göras, och sen tog jag ett fotbad eftersom jag frös så mkt om mina fötter,så nu är dom rena och fina haha...

Idag så skulle vi typ tilll rudan för att åka skridskor, skit tråkigt och det var iskallt. jag åkte i alla fall inte, bara me skor hehe. vi slutade typ runt 11 så jag, julia, mickis och olivia gick till handen och åt där. sen drog jag hem mådde inte specielt bra och det har bara blivit värre och värre under kvällen. har precis kollat på let's dance :P blondinbella var ju me haha det gick ju inte så specilt bra hehe trodde hon skulle vara mkt bättre :P aja ska gå nu kanske ses lite senare puss och kram skumbanan



Mitt fotbad och krämer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0