bio i kväll!

Kom precis hem från julia, och nu har jag skit brottom ska fixa mig och sen ska jag och tjejerna in till stan och träffa olivia som kom hem från grekland idag, ska bli så jävla kul att träffa henne, vi ska gå på bio och ätw mat i stan så det ska bli nice, igår så träffade vi lite folk vi drog ner till krockodilberget där några badade, sen drog vi vidare till haga, vi kom hem runt halv ett nån gång och då kollade vi på film och även på massa filmer från julias mobil så jävla kul asså!  massa roliga minnen, fan vad jag saknar. vi somnade runta halv 5 och sen gick vi upp runt 12, här är några bilder från gårdagen (jättedålig kvalite).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0