dagen

Heeeej! idag vaknade jag av att mickis kom in till mitt rum, eeler mamma kom och väckte mig och tyckte att jag kunde vara social mot mina kompisar, skit ireterande, så jag blev på lite dåligt humör ett tag men det gick ganska snabbt över haha, jag snackade md juliet i telefon hon gick ju upp ganska tidigt hos mig för att ficksa sig och sedan åka in till centralen för att åka till haverdal, så jag snackade med henne ett tag, sen ringde moa och vi bestämmde att vi skulle träffas, så jag och mickis fixade med bilder från konfirmationen och hennes födelsedag och sen drog hon hem, jag städade lite pch sen kom moa hit, vi gjorde väll inget specielt direkt, men sen drog vi till träningen och nu är jag hemma igen eller jag kom ju inte hem nu haha det var ju ett tag sen haha,  :P puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det många & tränade ? :D

puss fin blogg! :)

2009-07-09 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0