gårdagen

Tjenare! han verkligen inte uppdatera igår men tänkte att jag skulle berätta lite om min dag, jag gick upp runt 11 nån gång, ställde klockan så att jag inte skulle sova bort hela dagen, gick upp satte på mig bikinin och gick ut och solade, efter ett tag kom mickis hit och vi gick ner och badade en snabbis. Så jävla nice att mickis skaffat moppekörkort så vi drog till donken åt lite och sen åkte vi hem igen, sen tog jag bussen till träningen, träningen gick väll okej och när jag kom hem så drog jag ut med lite kompisar vi drog ner tilll krockodilberget, några badade och sen drog vi vidare till haga, edman och hampus skjutasde hem oss sen, jättesnälla och ja det var väll hur min dag såg ut haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0