sjukling

Hejsan svejsan! ber verkligen om ursäkt för dålig uppdatering, men jag hinner aldrig blogga om kvällarna eftersom det inte finns något internet på vår data där uppe, hoppas att det funkar snart! då kommer jag kunna uppdatera mer, men så länge får ni stå ut. Igår så var i alla fall jag, mickis och angelica ute med båten, vi tuffade runt i sjön och badade lite haha, och idag så har jag varit med Moa, Lillen och jonna, vi har badat, men efter halva dan så började jag må dåligt och när jag kom hem så hade jag feber och ont i hela kroppen, jag beddade ner mig i soffan, tog en alvedon och sen sov jag i några timmar, nu mår jag bättre, men antar att febern kommer komma tillbaka så det kanske inte blir så bra med uppdatering nu när jag e sjuk, sen så imorgon fyller syrran år och sen dan efter det så konfimerar sig angelica så det är fullt upp i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0