Gårdagen

Godmorgon! nu har jag vaknat efter en lång natt, jag har fan inte sovit någonting asso, har vaknat miljontals gånger. Vad är det här? jag här sovit jättedåligt de sita nätterna. aja som ni kanske såg så uppdaterade jag inte igår och det var för att jag verkligen inte hade tid, mamma väckte mig runt halv 12 och frågade om jag kunde följa med och kolla på lite saker, kan tyvär inte skriva ut vad här, men vi blev i alla fall borta ganska länge och vi kom inte hem förns typ fyra, och då fixade jag mig och sen tog jag bussen till träningen, det var träning för första gången nu på sommarlovet wihii, jag har faktiskt längtat! Efter träningen så åkte jag hem bytte om och sen gick jag och mickis ner och tog kvällsdopp, lite mysigt men jättekallt. när jag kom hem där ifrån så var klockan runt elva, och min pappa hade gått och lagt sig så jag kunde inte blogga från datan här nere och den där uppe har fortfarande inget internet, så därför blev det inte någon uppdatering igår.. aja nu är det varmt ute och solen skiner, det ska bli 30 grader, jag ska sola! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0