Nu packar jag väskan!

Heeej på er! kom hem från mickis precis, vi har snackat och kollat på tv och bara tagit det chill, vi kollade på ett program som typ hette från gangster till gäntleman, skitbra faktiskt, men jag var tvungen att dra hem för att jag måste packa eftersom vi ska vara barta en vecka typ, och gissa vart jag ska? ut med båten som alltid kommer bli så tråkligt, men man blir medtvingad. aja då kommer man bort ett tag, ska faktiskt bli ganska skönt, men jag kommer inte kunna uppdatera. men håll utkik på bloggen för vi kanske inte blir borta en vecka det beror på vädret... aja nu ska jag göra en chailatte och sätta mig vid tvn puss på er! föresten har fortfarande inte fått några bilder från i fredags har bara en enda bild men den får duga så länge...


angelica, tobbe och elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

kooommer sakna dig sophiiie :(((((((((((((((

2009-07-27 @ 01:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0