utsvulten!

Nu är jag hemma! kom faktiskt hem för några timmar sen men jag var så trött att jag direkt la mig på soffan haha, men nu är jag lite piggare och vet ni? jag bloggar från vår nya data! jippie äntligen funkar internet! så nu kommer jag nog kunna uppdatera mer! i alla fall så har vi haft det ganska bra på båten, vi hade bra väder igår så vi har legat och stekt på båten så nu har vi fått lite färg. Idag var det därimot dåligt väder så vi åkte hem efter vi käkat fruckost. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med maten är utsvulten! det blit pizza idag haha svull, men det var faktiskt länge sen jag åt det så det ska bli riktigt gott! jag har inte tagit några bilder tyvärr men här e en bild från mickis kamera. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0