In till stan!

Hejsan! nu sitter jag och julia här, vi försöker sola men det är så jävla varmt asså, håller fan på att smälta bort! igår så kom julia hit runt sex typ och då gick vi ner till stranden med angelica och hubbe och så tog vi kvällsdopp. när vi kom  hem så satte vi på bastun och gjorde i ordning grönsaker och dipp , mums! Runt tolv kom mickis och då gick vi ut til studsmattan och bäddade upp med sovsäckar och täcken och sen så slaggade vi där ute, skit mysigt! men jag vaknade klockan sju av att solen lös mig rakt i ansiktet så då väckte jag dom andra och så gick vi in och fortsatte att sova, förutom mickis som tog en promenad med min hund haha. nu ska jag ficksa mig lite snabbt. inget smink eller något men fixa håret måste jag, för ci ska in till stan och träffa olivia :D skit länge sen vi sågs, sen ska vi väll ta en fika eller något tror jag. aja nu vill julia blogga så vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0