kommer sakna dig!

Heej!! haha vet ni? min hund ligger här bredvid mig och drömmer, han är skit söt, han ligger och skäller och gör konstiga ljud och dessutom springer han typ med benen i luften haha han ser skit jätterolig ut!
aja skit samma ville bara berätta det men imorgon kommer jag åka ut med båten igen, ska bli ganska skönt eftersom det e så bra väder men det kommer endå bli ganska tråkigt! desutom så hinner jag inte träffa julia mer, hon kommer vara borta i tre hela veckor! kommer sakna dig jätte mycket!
Jag kommer åka ut med båten lite senare på dan så jag hinner blogga innan jag åker, men det kommer inte uppdateras mer ikväll. så jag säger godnatt til er! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0