kort om dagen!

Nu är jag hemma! jag har varit med julia och michaela på faltenbadet, riktigt nice haha även om vi inte han vara där så länge. vi tänkte komma dit i god tid så jag och julia gick upp i tidigt, juste det har jag glömt att berätta julia sov hos mig inatt. aja skit samma men jag och julia gick i alla fall upp ganska tidigt och precis när vi skulle iväg ringde mickis så hon följde med, det blev såklart krångel med bussarna när vi skulle dit så vi kom inte fram förns lite över två, så det blev inte så mycket sol idag som vi tänkt oss även det var superbra väder. ikväll kommer mickis och julia hit dom ska slagga här, vi vet inte vad vi ska hitta på men vi kommer nog ha det riktigt nice. men nu ska jag käka, syrran har varit snäll och gjort mat till mig, pommes med kyckling mums aja, see you!



min goda mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0