lite information!

Tänkte bara berätta att eftersom jag kommer vara borta hela helgen så kommer jag inte kunna updatera eftersom jag inte har någon data, men jag lovar att uppdatera så fort jag kommer hem! och då kommer det nog även att bli bilder! Jag hoppas att det blir bättre väder också, jag har faktiskt inte lust att sitta ute på en båt när det ska regna. Kan det inte bli lite bra väder snart så man kan sola? Det är ju faktiskt sommarlov då borde det ju också vara sommar, nu känns det ju fan som höst! ikväll ska jag gå och lägga mig hyffsat tidigt hade jag tänkt, men jag måste vänta ett tag till för min ipod håller på att laddas. aja vi syns efter helgen eller jag hinner nog uppdatera redan på söndag så vi syns då! puss


GIVE ME SUN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0