Nu packar jag!

Tjenare! jag håller just nu på att packa mina grejer jag ska ha med mig i helgen, jag blir inte borta så länge, jag kommer ju hem på söndag men ändå känns det som om jag packar för en vecka. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, har solat lite men sen har jag bara suttit innne och kollat runt lite på datan, har bland annat kollat lite på en data, vi ska köpa en ny wihihi! då slipper jag den här sega datan, sen har jag bara kollat lite olika bloggar, i kväll ska mickis och julia ut, fan vad jag blir sur jag vill ju också med! aja det får bli ett kort inlägg för jag måsta packa klart vi ska åka snart så puss på er! 


bild från stöten, saknar!

Kommentarer
Postat av: oliven

åh freshig

2009-06-30 @ 12:21:15
URL: http://olivvvias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0