today!


Ja dagen har tillbringats med Julia eller inte hela men kvällen har i alla fall det. jag fixade mig hemma och sen drog jag hit och fixade mig lite till. jag och Julia drog Ut och träffae några men det var så jävla tråkigt så vi drog vidare till djurgårdplan och skulle hyra film men det var ju såklart stänkt så vi fick dra vidare till trollbäcken och hyra där i stället så nu ska jag och julia kolla å bröllopsduelen som vi enu inte kollat på efter som vi har fastnat vi datan, men nu ska vi sätta på den i alla fall. för en stund sen så snackade vi med oliven i tele och läste hennes blogg , hon har skrivit så himmlans gulligt vi satt och storbölade alla tre, fan att det ska bli såhär asso. aja nu ska vi kolla på filmen see you later aligator!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0